Gondoltál már arra, hogy miért nem zuhannak le a repülőgépek olyan sokszor, mechanikai gondok miatt? Az összes mozgó alkatrész miatt egy repülőgépben, az ember azt hinné, hogy nagyon könnyen elromolhatna valami. De szerinted miért nem történik meg ez olyan gyakran? Egy szó: csekklista.

Mielőtt a pilóták megnyomják azokat a bizonyos gombokat, amelyekkel kimehetnek a felszálló pályára és felszállnak, elvégeznek egy nagyon alapos ellenörzést, és egy csekklistának az összes pontját leellenőrzik, hogy biztosak legyenek benne, hogy minden úgy működik, ahogyan annak kell.

Azok a vállalkozók, vagy weboldal tulajdonosok, akik sikereket szeretnének elérni a SEO (Keresőoptimalizálás)-ban, nyugodtan megfogadhatják ezt a tanácsot. Hozzanak létre egy ilyen csekklistát, ami segít nekik abban, hogy a következő bejegyzés amit írnak teljesen SEO optimalizált legyen. Nem, a SEO csekklista nem fog megvédeni attól, hogy az oldalad eltűnjön a találati listáról, ahhoz egy SEO Szakértőre lesz szükséged de abban biztos lehetsz, ha mindent betartasz ami a listán van, akkor célegyenesen a top felé indítod meg a weboldaladat!

Szóval mielőtt kirakod a világhálóra a következő cikkedet, nézd át ezt a pár tippet:

1. Válassz ki egy jó kulcsszót a cikkedhez.

A legelső lépés, hogy kiválasztasz egy olyan kulcsszót, amire szeretnéd, hogy az adott bejegyzés előre kerüljön. Ha a legjobb kutya játékokról akarsz írsz, akkor ki kell derítened, mire is keresnek igazából az emberek.

A legkönnyebb módja ennek, ha a kulcsszótervezőt használod, ami egy ingyenes eszköz és megmutatja, hogy az adott kulcsszóra hányan keresnek rá havonta. (Bár ez az eszköz ingyenes, lennie kell legalább egy aktívan futó AdWords kampányodnak ahhoz, hogy pontos keresési információkat kaphass).

Például a kiskutya játékok kulcsszó havonta 590 rákeresést kap, többet mint a többi kulcsszó összevetve. De ettől függetlenül, még mindig nem érzem azt, hogy teljesen felkészülve lennék ebből a témából, ezért végezzünk el egy kis elemzést.

2.  Végezz konkurencia elemzést

Most hogy megvan a kulcsszó, amire előre szeretnél kerülni, be kell vegyülnöd a tömegbe, és egy kis kutatást végezni!

Menj át a privát módba az aktuálisan használt böngésződben, és irány a Google! Vizsgáld át az összes olyan oldalt ami a kulcssavadra az első tízben van! Nézd meg mit csinálnak, és nézd meg, hogy te hogyan tudnál jobb lenni náluk!

3. Írj jó tartalmat.

Most, hogy tudod, hogy mit csinál a konkurenciád, itt az ideje, hogy olyan tartlmat írj ami kilöki őket az állóvízből! Talán ez a legnehezebb része az egésznek, de ez is egyben a legfontosabb. Ennek tökéletesnek kell lennie! Ha példáúl a linképítés 2017-ben használt technikáiról akarsz írni, ahhoz sok anyagot kell összzegyüjtened.

Teljesen mindegy, hogy blog bejegyzést írsz, vagy egy webshop oldalát, vagy egy landoló oldalt, jobbnak kell lennie mint a többi jelenleg a Googleben, vagy különben sem a Google, sem a célközönséged nem fogja díjazni.

4. Tedd a kulcsszavadat az oldal címbe.

Ez egy eléggé egyértelmű tipp, de ettől függetlenül azért leírom: Az oldalad címének tartalmaznia kell a kulcssavadat, de ez nem azt jelenti, hogy pontosasn benne kell lenie.

Plusz, a címnek érdekesnek is kell lennie, hogy az emberek rákattintsanak.

5. Tedd a kulcsszavadat a főcímekbe.

A legtöbb weboldalt úgy tudod elrendezni, hogy a tetejére teszel egy nagy címet, amit majd aztán több al-cím követ a tartalmadban. Ez nem csak a látogatóidnak segít jobban eligazodni a bejegyzésedben, de eltudod mondani a Googlenek is, hogy miről is szól valójában az az adott oldal. Ha a keresőoptimalizálásról írsz, akkor kb. így kell kinéznie: Miért nem olcsó a keresőoptimalizálás (SEO)?

Comments are closed.

Post Navigation